V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite
  • Plačilo na obroke
  • 15-dnevni odstop od nakupa
  • Brezplačna dostava nad 175€
Kako do popolnega telesa?

Kako do popolnega telesa?

Neštetokrat smo že slišali, da bomo s pravilno dieto in redno telovadbo prišli do popolnega telesa. Kaj pa, če se trudimo kakor vemo in znamo, rezultatov, ki si jih želimo, pa še vedno ni na spregled? Odgovor na to vprašanje pa leži v genetiki. Čeprav niste genetsko najbolj nadarjeni, lahko za svoje telo vseeno naredite veliko.

To vprašanje si zastavlja veliko ljudi. Neštetokrat smo že slišali, da bomo s pravilno dieto in redno telovadbo prišli do popolnega telesa. Kaj pa, če se trudimo kakor vemo in znamo, rezultatov, ki si jih želimo, pa še vedno ni na spregled? Odgovor na to vprašanje pa leži v genetiki in je odvisna od radodarnosti matere Narave.

Zagotovo se lahko vsi vrnete v srednješolske dni in se spomnite na vašega suhljatega prijatelja, ki je vedno kaj jedel, ali pa na vašo sošolko, ki je bila neprestano na neuspešnih dietah.

Vsak človek ima drugačen tip telesa in res je, da imajo nekateri boljše genetske pogoje, da hitreje izoblikujejo svoje telo in pa lažje shujšajo kot drugi. Tako kot imamo vsi različne ustnice, oči in ušesa, tako imamo tudi različne tipe telesa. To pa vseeno ne pomeni, da tisti drugi, s slabšimi genetskimi predpogoji ne morejo razviti mišic, ki si jih želijo. K telovadbi morajo le pristopiti na drugačen način.

Telesne tipe delimo na tri skupine. Suhljati, mehki in atletski tip telesa. Telesni tip, ki si ga večina želi je atletski, saj je ta tip najbolj primeren za oblikovanje popolne postave. Četudi nimate takega telesa, pa ne smete obupati, ker lahko s pravilnim in trdim delom vseeno dosežete veliko. Morate spremeniti le vaš pristop do gibanja in prehrane, ki ustreza vašemu tipu telesa.

Suhljati tip telesa

Če imate takšen tip telesa, ste videti suhi nimate pa najbolj atletske postave. Že po naravi ste manj vzdržljivi. Težko boste pridobivali kakršnokoli težo, tako maščobo kot mišično maso. Vaša prebava je zelo hitra, zato je dobljena maščoba zelo majhna. Suhljati ljudje morajo za popolno postavo pridobiti mišično maso. Prednost vašega telesa je ta, da bo vsak vaš napredek »čistejši«, saj se bodo zaradi hitre prebave, mišice zgradile bolj postopoma. Mišice potrebujejo za rast hranilne snovi in z vašo minimalno maščobo bodo to dobivale iz vsake zaužite hrane.

Pri tem tipu je zelo pomembno, da s telovadbo ne obupate, če hitro ne dosežete želenih rezultatov. Vašo telo le potrebuje malce več časa. Tisti, ki niso nadarjeni za šport, morajo tudi trenirati močneje kot tisti, ki so nadarjeni, da bi jih lahko premagali.

Trening

Tisti, ki imate suhljati tip telesa morate trenirati manj časa z večjo obremenitvijo uteži. Dobro je, da se na trening na začetku odpravite s prijateljem, ki se na fitnes že nekoliko spozna, ali najamete fitnes trenerja, da vam pri vajah pomaga in pazi, da se ne poškodujete, saj imate s tem tipom telesa manjšo vzdržljivost. Trenirajte postopoma in s časom povečujte obremenitev in intenzivnost vaj. S pogostostjo treninga pa na začetku ne pretiravajte, saj vam lahko škodi. Dovolj je trikrat tedensko po 45 minut.

Mehki tip telesa

Tisti, ki imate mehki tip telesa, boste s težavo izgubljali maščobe, vendar boste z lahkoto pridobivali maso in mišice. Vaše mišice so videti bolj okrogle. Vaš glavni cilj naj bo izguba maščob. Ko boste to dosegli boste lahko s pravilno dieto preprečili, da bi se zredili. Postopoma boste lahko pridobivali mišice. Ta tip telesa naj vam ne bo v izgovor, da se vedno bolj redite. Vašo telo se bo zredilo samo, če mu boste vi to dopustili.

Trening

Najbolj pomembna stvar je izguba maščobe, zato se morate povsem posvetiti kardio treningu. Dobro je, če vsak dan tečete, kolesarite ali pa se zapeljete z rolerji. Ne smete pa povsem zanemariti treninga z utežmi. Če boste poleg kardio treninga delali še z utežmi, bo izguba maščobe še hitrejša. Naredite več serij z manjšo obremenitvijo in več ponovitvami.

Za ljudi s tem tipom telesa je pomembna tudi dieta. Zato poskrbite, da jeste vsaj šest manjših obrokov na dan in spijete veliko vode, ki pospeši vaš metabolizem. Izogibajte se visoko kalorični hrani in ne pojejte preveč ogljikovih hidratov.

Atletski tip telesa

Če imate atletski tip telesa, ste lahko najbolj srečni saj vam je že narava podarila dobre dispozicije za popolno telo. Ta tip telesa je mišičast in atletski s širokimi rameni. Zelo hitro pridobivate mišično maso in zraven še izgubljate odvečne kilograme. S tem tipom telesa skoraj nimate nobenih omejitev, saj lahko hitro dosežete želene rezultate. Ne mislite pa, da boste mišice pridobili kar tako. Gradnja lepega telesa vseeno zahteva čas in voljo. Ne lenarite, če ste genetsko nadarjeni, saj se vseeno lahko hitro zapustite.

Trening

Ljudje s tem tipom telesa lahko zaradi moči in vzdržljivosti trenirajo močno in intenzivno. Naredite več serij z večjo obremenitvijo uteži in boste zelo hitro pridobili mišično maso.

Čeprav niste genetsko najbolj nadarjeni, lahko za svoje telo vseeno naredite veliko. Naj vas genetske pomanjkljivosti ne odvrnejo od treninga in zdravega gibanja. S trdim delom boste pridobili marsikaj.

Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 11 62
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko 080 11 62 in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši LiveActive svetovalci.