V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite
  • Plačilo na obroke
  • 15-dnevni odstop od nakupa
  • Brezplačna dostava nad 175€
Trening na prostem

Trening na prostem

V današnjem treningu sem pripravila nekaj vaj, ki jih lahko izvajate s pomočjo klopi. Zavijte v bližnji park ali gozd, opravite vaje kot samostojno vadbo, ali pa jih vključite kot aktivni premor med tekom in kolesarjenjem.

Trening na prostem

Pozna jesen še ne pomeni, da bi morali vadbo na prostem takoj zamenjati za fitnes ali druge dvoranske športe. Za marsikoga je jesenski čas najlepše obdobje za gibanje na prostem. Temperature padejo, na treninge se ni več potrebno odpravljati ob zgodnjih jutranjih ali poznih večernih urah (saj je poleti tekom dneva prevroče za intenzivnejše aktivnosti, sonce pa premočno) barvita narava pa ima svoj čar.

V pozni jeseni se lahko odpravimo v hribe, naredimo tekaški trening, kolesarimo ali opravimo intervalni trening na prostem. Možnosti za izvajanje vaj se ponujajo marsikje - v bližnjem parku, na stopnicah ter v fitnesih na prostem.

Aktivirajte celotno telo, s krepilnimi vajami oblikujte noge, trebuh in roke, pripravite športna oblačila, dobro voljo in se opravite na današnji trening sestavljen iz vaj, ki jih izvajate v treh zaporednih serijah.

VAJA 1 – Izpadni korak v pomikanju

Izpadni korak v pomikanju lahko izvajamo kjer koli najdemo ravno podlago (lahko je sprehajalna pot, ravna travnata površina, pločnik ipd.). Z vdihom se spustimo v izpadni korak, pri katerem ohranjamo pravokoten položaj v kolenih, z izdihom pa prestopimo z zadnjo nogo naprej in nadaljujemo svoj izkorak v naslednji izpadni korak, kateremu potem izmenično dodajamo zaporedne korake. V primeru, da je naše ravnotežje slabše, vajo izvajamo počasi. Med menjavo nog lahko položimo stopala na tla.

VAJA 2 – Dotik klopce

Izmenični dotik klopce je dinamična vaja, ki jo lahko izvajamo v hitrem tempu pri katerem med poskokom zamenjamo nogo, ki se s prsti stopala rahlo dotakne klopi. Težišče zadržujemo nad stojno nogo in pazimo na ravnotežje. Za boljšo stabilnost je zelo pomembna aktivacija mišic trupa, gibanje rok pa nam lahko pri sami vaji pomaga. Pozorni smo na zravnano držo hrbtenice.

VAJA 3 – Vstajanje iz klopce

Vaja je podobna počepu, le da pri njej v začetku sedimo na klopi, z izdihom pa se postavimo v stoječ položaj pri katerem smo pozorni, na to, da ostanejo kolena tudi v stoječem položaju rahlo pokrčena. Med vstajanjem s klopi izdihnemo, aktiviramo mišice nog in stisnemo zadnjico. Z vdihom spustimo zadnjico spet na klopco, da se vrnemo v sedeč položaj. Tekom vaje vzdržujemo zravnano držo hrbtenice.

VAJA 4 – Primik kolen v položaju deske

Dlani postavimo na klop in telo v naklonu zadržimo v stabilizacijskem položaju deske. Pri tem mora biti medenica poravnana v diagonalo z glavo in petami. Dlani postavimo pod ramena in smo pozorni na to, da so dlani, komolci in ramena postavljeni v navpično ravno linijo. Z izdihom izmenično primikamo kolena proti prsnemu košu in aktiviramo trebušne mišice.

VAJA 5 – Zapiranje knjige sede

Sede na klopi dvignemo nogi v zrak, roki pa postavimo v oporo za hrbtom. Z vdihom odpiramo položaj, nogi odmikamo od sebe, telo pa hkrati spučamo nazaj, vendar zadržujemo hrbtenico v obliki črke ''C''. Trebušne mišice držimo v aktivaciji tekom izvajanja vaje, popek potiskamo navznoter in ledveno hrbtenico upognemo. Ko dosežemo upogib hrbtenice, oziroma obliko črke ''C'' lahko začnemo z odpiranjem in zapiranjem.

VAJA 6 – Sklece s široko oporo

Dlani postavimo v oporo malce širše od širine ramen. Postavimo stabilno diagonalo (kot bi izvajali položaj deske), stisnemo trebušne mišice in zadržujemo hrbtenico v nevtralnem stabilnem položaju. Z vdihom spuščamo prsni koš med dlani, proti klopi navzdol, z izdihom pa potisnemo svojo težo nazaj v začetni položaj.

Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 11 62
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko 080 11 62 in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši LiveActive svetovalci.