V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite
  • Plačilo na obroke
  • 15-dnevni odstop od nakupa
  • Brezplačna dostava nad 175€

Vaje

  • Trening na prostem

    Trening na prostem

    V današnjem treningu sem pripravila nekaj vaj, ki jih lahko izvajate s pomočjo klopi. Zavijte v bližnji park ali gozd, opravite vaje kot samostojno vadbo, ali pa jih vključite kot aktivni premor med tekom in kolesarjenjem.
  • Vaje za lepo oblikovane trebušne mišice

    Vaje za lepo oblikovane trebušne mišice

    Za lepo oblikovan trup, raven trebuh in ozek pas moramo trenirati vse mišične skupine sprednjega dela trupa. Klasični upogib trupa torej ne bo dovolj. Zato vam v današnjem članku razkrivam osnovne vaje, ki zajamejo vse mišične skupine in enakomerno oblikujejo vaš trebuh.

    Pripravila: Nives Orešnik

  • 20-minutna enostavna vadba za celotno telo z Gymbit 6abs shaper

    20-minutna enostavna vadba za celotno telo z Gymbit 6abs shaper

    Mogoče treniranje samo trebušnih mišic ni za vas? Pripravili smo vam preprosto vadbo za celotno telo, s katero boste krepili vse mišice v telesu. Ta vadba je razdeljena na 6 osnovnih vaj, ki jih delate 45 sekund in 45 sekund počivate. Ta vadba je idealna za začetnike, ker lahko pridobijo največ mišične moči.

  • 20-minutna osnovna vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    20-minutna osnovna vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    Odločili ste se, da je čas da izgubite maščobo okoli pasu. Toda kje začeti? Nakup Gymbit 6abs shaperja je prvi pravi korak ki ste ga naredili, sedaj pa še izboljšajte rezultate z nekaj osnovnimi vajami za trebušne mišice.

  • 20-minutna preprosta vadba trebušnih mišic z Gymbit 6abs shaper

    20-minutna preprosta vadba trebušnih mišic z Gymbit 6abs shaper

    Če ste zadnje čase pozabili na svoje trebušne mišice, začnite s to preprosto skupino vaj. Delajte na srednji intenzivnosti za 45 sekund, med počitkom pa bo Gymbit 6abs delal namesto vas.

  • 20-minutna intenzivna vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    20-minutna intenzivna vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    Osnovni trening za krepitev vseh trebušnih mišic z Gymbit 6abs shaperjem je sestavljen iz petih vaj, ki se ponovijo v treh serijah. Vsako vajo delajte na vso moč 40 sekund, potem pa počivajte 15 sekund, ko Gymbit 6abs dela namesto vas.

  • 20-minutna najboljša vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    20-minutna najboljša vadba za trebušne mišice z Gymbit 6abs shaper

    Si želite doseči najvišji nivo? Poizkusite s serijo sedmih vaj za trebušne mišice! Vadite v visoko intenzivnih intervalih: delajte 30 sekund, vzemite kratek odmor in nato trenirajte ponovno.

  • Gibljivost in raztezanje - vaje za spodnji del ver. 1

    Gibljivost in raztezanje - vaje za spodnji del ver. 1

    Z razteznimi vajami ohranjamo in izboljšamo gibljivosti, kajti gibljivost ima v sklopu motoričnih sposobnosti ključno mesto, saj hkrati predstavlja pogoj in odlično izhodišče za razvoj in izražanje vseh ostalih gibalnih sposobnosti.

  • Gibljivost in raztezanje - vaje za spodnji del ver. 2

    Gibljivost in raztezanje - vaje za spodnji del ver. 2

    Z razteznimi vajami ohranjamo in izboljšamo gibljivosti, kajti gibljivost ima v sklopu motoričnih sposobnosti ključno mesto, saj hkrati predstavlja pogoj in odlično izhodišče za razvoj in izražanje vseh ostalih gibalnih sposobnosti.

  • Gibljivost in raztezanje - vaje za zgornji del

    Gibljivost in raztezanje - vaje za zgornji del

    Z razteznimi vajami ohranjamo in izboljšamo gibljivosti, kajti gibljivost ima v sklopu motoričnih sposobnosti ključno mesto, saj hkrati predstavlja pogoj in odlično izhodišče za razvoj in izražanje vseh ostalih gibalnih sposobnosti.

Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 11 62
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko 080 11 62 in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši LiveActive svetovalci.